Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Відбулася відкрита гостьова лекція «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ»

10 березня 2025 року в рамках договору про співпрацю між Харківським національним економічним університетом ім. С. Кузнеця та Ніжинським державним університетом імені Миколи Гоголя відбулася відкрита гостьова лекція «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ».

Спікеркою заходу виступила Тетяна ГОРДІЄНКО, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.

Під час лекції було висвітлено ключові аспекти розвитку інклюзивного навчання в Україні та світі. Спікерка наголосила, що інклюзивна освіта не лише сприяє рівному доступу до знань, а й формує толерантне суспільство. Було підкреслено роль науково-педагогічних працівників у створенні комфортного середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
Учасники лекції отримали практичні рекомендації щодо адаптації навчальних програм та використання інноваційних методів навчання. Значну увагу приділили питанням соціалізації дітей з інвалідністю та подоланню бар'єрів в освітньому процесі. Також обговорювалися державні ініціативи та законодавче забезпечення інклюзивної освіти.

Захід викликав жвавий інтерес серед освітньої спільноти, до лекцій в онлайн-форматі долучилися представники Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця, Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна та Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди.

Кафедра психології і соціології ХНЕУ ім. С. Кузнеця виступила ініціатором залучення студентів та викладачів до участі у заході. Представники кафедри активно брали участь в обговоренні, висловлюючи свої професійні думки щодо впровадження інклюзивних практик у закладах освіти. Також було представлено досвід Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця у сфері психологічного супроводу інклюзивного навчання та соціальної адаптації здобувачів з особливими освітніми потребами.
Наприкінці лекції учасники мали змогу поставити запитання та поділитися своїми думками щодо впровадження інклюзивних практик. Лекція сприяла підвищенню обізнаності про соціальну відповідальність у сфері освіти.

Дякуємо Тетяні Гордієнко за змістовний виступ та цінний досвід, яким вона поділилася з нашою академічною спільнотою.

Архів новин