РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ «ЗАЛУЧЕНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ У ХНЕУ ім. С. Кузнеця», 2025 рік
У ХНЕУ ім. С. Кузнеця проведено анонімне опитування працівників щодо рівня їхньої залученості до роботи та задоволеності Університетом як місцем праці.
Дослідження реалізовано відділом забезпечення якості освіти спільно з лабораторією ментального здоров’я, менторства та медіаторства.
Опитування ґрунтувалося на адаптованій до умов університету методиці Gallup Q12+, що дозволяє оцінити емоційне, професійне та ментальне залучення працівників.
Участь в опитуванні взяли понад 30 % персоналу: науково-педагогічні працівники, керівники різних рівнів і співробітники структурних підрозділів.
Загальні результати
• Рівень залученості працівників – 79,56 % (високий показник).
• Рівень задоволеності Університетом як місцем роботи – 4,39 бала з 5.
Результати за компонентами
1) Базові потреби
Розуміння посадових обов’язків, очікувань керівництва, забезпечення ресурсами для роботи – 90,15 %
Відмінний результат.
2) Командна взаємодія та корпоративна культура
Відчуття приналежності до колективу, значущість роботи, спільні цінності – 87,64 %
Високий результат.
3) Благополуччя та ментальне здоров’я
Загальне відчуття безпеки, підтримка з боку університету, довіра – 79,34 %
Високий результат, але окремі індикатори потребують уваги, зокрема щодо турботи про психологічний стан та реагування на результати роботи.
4) Індивідуальний внесок і визнання
Можливість реалізації сильних сторін, отримання зворотного зв’язку, визнання результатів роботи – 70,28 %
Середній результат. Є потреба у більшому визнанні та похвалі за якісну роботу.
5) Професійний розвиток і зростання
Кар’єрні перспективи, навчання, розвиток компетентностей – 69,51 %
Середній рівень. Відчувається нестача обговорення професійного розвитку, кар’єрного планування та індивідуальних траєкторій зростання.
Результати опитування за посадою, статтю та стажем роботи показали, що відмінності між групами переважно незначні. Загалом простежуються: високі показники базових умов і командної взаємодії та потреба в удосконаленні практик визнання і професійного розвитку.
Отримані дані стали підставою для розроблення заходів, спрямованих на покращення системи професійного зростання та підсилення культури визнання результатів праці, а також подальший розвиток сприятливого й здорового робочого середовища, орієнтованого на підтримку людського потенціалу.
Зробімо освіту кращою разом!