Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ «ЗАЛУЧЕНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ У ХНЕУ ім. С. Кузнеця», 2025 рік

У ХНЕУ ім. С. Кузнеця проведено анонімне опитування працівників щодо рівня їхньої залученості до роботи та задоволеності Університетом як місцем праці.

Дослідження реалізовано відділом забезпечення якості освіти спільно з лабораторією ментального здоров’я, менторства та медіаторства.

Опитування ґрунтувалося на адаптованій до умов університету методиці Gallup Q12+, що дозволяє оцінити емоційне, професійне та ментальне залучення працівників.

Участь в опитуванні взяли понад 30 % персоналу: науково-педагогічні працівники, керівники різних рівнів і співробітники структурних підрозділів.

Загальні результати

• Рівень залученості працівників – 79,56 % (високий показник).

• Рівень задоволеності Університетом як місцем роботи – 4,39 бала з 5.

Результати за компонентами

1) Базові потреби

Розуміння посадових обов’язків, очікувань керівництва, забезпечення ресурсами для роботи – 90,15 %

Відмінний результат.

2) Командна взаємодія та корпоративна культура

Відчуття приналежності до колективу, значущість роботи, спільні цінності – 87,64 %

Високий результат.

3) Благополуччя та ментальне здоров’я

Загальне відчуття безпеки, підтримка з боку університету, довіра – 79,34 %

Високий результат, але окремі індикатори потребують уваги, зокрема щодо турботи про психологічний стан та реагування на результати роботи.

4) Індивідуальний внесок і визнання

Можливість реалізації сильних сторін, отримання зворотного зв’язку, визнання результатів роботи – 70,28 %

Середній результат. Є потреба у більшому визнанні та похвалі за якісну роботу.

5) Професійний розвиток і зростання

Кар’єрні перспективи, навчання, розвиток компетентностей – 69,51 %

Середній рівень. Відчувається нестача обговорення професійного розвитку, кар’єрного планування та індивідуальних траєкторій зростання.

Результати опитування за посадою, статтю та стажем роботи показали, що відмінності між групами переважно незначні. Загалом простежуються: високі показники базових умов і командної взаємодії та потреба в удосконаленні практик визнання і професійного розвитку.

Отримані дані стали підставою для розроблення заходів, спрямованих на покращення системи професійного зростання та підсилення культури визнання результатів праці, а також подальший розвиток сприятливого й здорового робочого середовища, орієнтованого на підтримку людського потенціалу.

Зробімо освіту кращою разом!