Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Ректор ХНЕУ ім. С. Кузнеця Володимир Пономаренко дав інтерв'ю для міжнародного франкомовного медіа RFI

Ректор Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця Володимир Пономаренко дав інтерв’ю для міжнародного франкомовного медіа RFI (Radio France International).

У розмові, орієнтованій на французьку та українську аудиторії, ректор поділився тим, як університет не лише вистояв у прифронтовому Харкові, а й активно розвивається попри всі виклики війни.

Він розповів про:

• відновлення зруйнованих корпусів і продовження навчального процесу;

• міжнародну співпрацю, зокрема з французькими вишами, програму подвійних дипломів та підтримку з боку Agence Universitaire de la Francophonie (AUF);

• унікальні освітні рішення ХНЕУ ім. С. Кузнеця, зокрема платформу персоналізованих навчальних систем;

• важливість емоційного інтелекту в сучасній освіті.

Особливо приємно, що серед ключових напрямів ректор відзначив зростання попиту на маркетингові дослідження та бренд-менеджмент — сфери, які активно розвиває кафедра маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця.

«Саме завдяки спільній роботі з бізнесом ми отримуємо реальні замовлення, досліджуємо потреби ринку та формуємо майбутніх професіоналів» – наголосив Володимир Пономаренко.

Інтерв’ю повністю доступне французькою за посиланням

***

Le recteur de l’Université nationale d’Économie de Kharkiv Simon Kuznets, Volodymyr Ponomarenko, a accordé une interview à RFI (Radio France International), un média francophone international.

Lors d’une conversation destinée au public français et ukrainien, le recteur a expliqué comment l’université a non seulement survécu à Kharkiv, ville située en première ligne du front, mais continue également de se développer activement malgré les difficultés liées à la guerre.

Il a parlé de :

• la restauration des bâtiments détruits et de la poursuite du processus éducatif ;

• la coopération internationale, notamment avec les universités françaises, le programme de double diplôme et le soutien de l’Agence universitaire de la Francophonie (AUF);

• les solutions pédagogiques innovantes de KhNEU, notamment la plateforme de systèmes d’apprentissage personnalisés ;

• l’importance de l’intelligence émotionnelle dans l’enseignement moderne.

Il est particulièrement réjouissant que, parmi les axes prioritaires, le recteur ait souligné la demande croissante en études marketing et en gestion de marque — des domaines développés par le département de marketing de l’Université Simon Kuznets de Kharkiv.

«C’est grâce à la collaboration avec les entreprises que nous recevons des commandes concrètes, analysons les besoins du marché et formons les professionnels de demain.»

L’interview est disponible intégralement en français sur ce lien

Архів новин