Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Міжуніверситетська співпраця задля якості освіти: участь ХНЕУ ім. С. Кузнеця у круглому столі з маркетингу

11 листопада 2025 року представники Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця взяли активну участь у міжуніверситетському круглому столі «Управління якістю освітніх програм спеціальності D5 “Маркетинг”: досвід міжуніверситетської співпраці», що відбувся на базі Карпатського національного університету імені Василя Стефаника.

Мета заходу — обмін досвідом щодо впровадження ефективних механізмів управління якістю освітніх програм, узгодження результатів навчання з потребами ринку праці та підвищення конкурентоспроможності випускників.

Каріна Немашкало, проректорка з навчально-методичної роботи ХНЕУ ім. С. Кузнеця, звернулася до учасників з вітальним словом.

У презентаційному блоці Ольга Почуєва виступила з доповіддю «Актуальні питання проходження акредитації економічного університету».

У дискусійному блоці Людмила Гриневич, завідувачка кафедри маркетингу, акцентувала увагу на розвитку soft skills і цифрових компетентностей студентів як ключових чинників сучасної маркетингової освіти.

Основні теми обговорення:

• Впровадження дуальної освіти та партнерства з бізнесом

• Розвиток гнучких навичок і цифрової грамотності

• Синергія академічної та практичної складових у магістерській підготовці

Учасники круглого столу ініціювали:

• Підготовку до міжуніверситетського рейтингу освітніх програм

• Розробку єдиного інструменту анкетування випускників і роботодавців

• Обмін методичними матеріалами (силабуси, кейси, шаблони оцінювання)

Організатори:

• Карпатський національний університет імені Василя Стефаника

• Хмельницький національний університет

• ХНЕУ ім. С. Кузнеця

• Полтавський державний аграрний університет

Партнери:

• Луцький НТУ

• Уманський ДПУ ім. П. Тичини

• ДВНЗ «Приазовський ДТУ»

• Житомирська політехніка

• Інші заклади вищої освіти України

ХНЕУ ім. С. Кузнеця продовжує активно інтегруватися в національні освітні ініціативи, сприяючи формуванню якісної та конкурентоспроможної маркетингової освіти.