Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця в 2020 р. у рейтингах UniRank за популярністю в Інтернеті і соціальних мережах
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця в 2020 р. взяв участь в Рейтингах UniRank (
https://www.4icu.org/) за популярністю в Інтернеті і в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram).
Результати позиціонування ХНЕУ ім. С.Кузнеця
в Рейтингах UniRank за популярністю в Інтернеті і в соціальних мережахв 2020 році
Місце
ХНЕУ ім. С.Кузнеця в рейтингах UniRank |
за популярністю в Інтернеті |
за популярністю в соціальних мережах |
на Facebook |
в Twitter |
в Instagram |
січень 2020 |
лютий 2020 |
березень 2020 |
квітень 2020 |
1. серед вишів світу |
5143 |
- |
- |
- |
2. серед українських вишів |
35 з 171 |
54 з 137 |
25 з 71 |
10 з 84 |
2.1. економічного профілю |
4 з 15 |
11 з 17 |
3 з 9 |
1 з 12 |
2.2. м.Харкова |
6 з 21 |
6 з 16 |
6 з 7 |
5 з 13 |
Дослідження здійснювалось австралійською компанією 4ICU, оцінюючи популярність понад 13 тисяч вишів світу в тій чи іншій країні за популярністю їхніх веб-ресурсів серед студентів, викладачів і науковців.
Метою університетських рейтингів UniRank є формування неакадемічної Ліги всіх українських університетів на основі об’єктивної та дійсної веб-метрики.
Принцип складання
2020 University Ranking з топ-200 університетів (світу, континенту, країни тощо) – входять всі офіційно визнані виші, які відповідають наступним критеріям вибору UniRank: 1) бути акредитованими, ліцензованими освітніми організаціями; 2) пропонувати щонайменше освітні програми бакалаврату та / або навчання в магістратурі і аспірантурі; 3) викладати курси переважно в традиційній, недистанційній формі навчання.
Методологія. В рейтингу університетів за популярністю:
в Інтернет (
2020 University Rankings) - використовуються показники цитованості та відвідуваності офіційних веб-сайтів вишів світу. Джерелами інформації виступають бази даних міжнародного Інтернет-гіганту Google, американської компанії Alexa Internet(дочірня компанія Amazon) та британської компанії Majestic-12;
в соціальних мережах (
2020 Facebook University Rankings,
2020 Twitter UniversityRankings,
2020 Instagram University Rankings) – визначається індекс популярності кожного університету в соціальній мережі Facebook (Twitter, Instagram), виходячи з загальної кількості likes/чисельності користувачів, які вподобали офіційну сторінку вишу у соціальній мережі (на
Facebook) або чисельності фоловерів, які слідкують за офіційним акаунтом вишу у соціальній мережі (у
Twitter, в
Instagram).
Ці рейтинги не передбачають ранжування вишів або їх програм за якістю освіти або рівнем наданих академічних послуг.
Інформація збирається і оприлюднюється
двічі на рік:
на
Facebook – у лютому і серпні; у
Twitter – у березні і вересні; в
Instagram – у квітні і вересні.