Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Фінальний етап KUZNETS BUSINESS CHALLENGE 2025

У рамках KUZNETS BUSINESS CHALLENGE 2025 наші студентки мали унікальну можливість попрацювати над трьома важливими бізнес-кейсами, запропонованими маркетплейсом дизайнерських меблів "Шишка". Вони стосувалися таких аспектів бізнесу, як експорт продукції, організація виробництва за кордоном та стратегія В2В-продажів.  

Студентки ХНЕУ ім. С. Кузнеця продемонстрували високий рівень професіоналізму та креативності, обравши для опрацювання два з цих кейсів:

  • "Організація виробництва килимів у Європі та Америці";
  • "Побудова стратегії В2В продажів меблів та освітлення на українському ринку".  

Команди студентів, зокрема, студентки 3 курсу ННІ "Менеджмент і маркетинг" Орда Дар’я та Костроміна Марія, а також студентка 1 курсу Ліна Альтарі, активно працювали над розв'язанням складних завдань.

Найбільшого успіху досягла студентка Ліна Альтарі з проєктом стратегії В2В-продажів меблів та освітлення, який був високо оцінений нашими партнерами.  

Директор маркетплейсу "Шишка" відзначив креативний підхід Ліни та актуальність її ідеї. Це свідчить про її надзвичайний потенціал, професіоналізм і прагнення досягати високих результатів, що дуже важливо у розвитку бізнесу.  

ХНЕУ ім. С. Кузнеця щиро пишається досягненнями наших студентів, які на практиці демонструють знання та навички, отримані під час навчання в університеті.

Вітаємо переможницю і бажаємо подальших успіхів на професійному шляху всім студенткам!