Фінальний етап KUZNETS BUSINESS CHALLENGE 2025
У рамках KUZNETS BUSINESS CHALLENGE 2025 наші студентки мали унікальну можливість попрацювати над трьома важливими бізнес-кейсами, запропонованими маркетплейсом дизайнерських меблів "Шишка". Вони стосувалися таких аспектів бізнесу, як експорт продукції, організація виробництва за кордоном та стратегія В2В-продажів.
Студентки ХНЕУ ім. С. Кузнеця продемонстрували високий рівень професіоналізму та креативності, обравши для опрацювання два з цих кейсів:
- "Організація виробництва килимів у Європі та Америці";
- "Побудова стратегії В2В продажів меблів та освітлення на українському ринку".
Команди студентів, зокрема, студентки 3 курсу ННІ "Менеджмент і маркетинг" Орда Дар’я та Костроміна Марія, а також студентка 1 курсу Ліна Альтарі, активно працювали над розв'язанням складних завдань.
Найбільшого успіху досягла студентка Ліна Альтарі з проєктом стратегії В2В-продажів меблів та освітлення, який був високо оцінений нашими партнерами.
Директор маркетплейсу "Шишка" відзначив креативний підхід Ліни та актуальність її ідеї. Це свідчить про її надзвичайний потенціал, професіоналізм і прагнення досягати високих результатів, що дуже важливо у розвитку бізнесу.
ХНЕУ ім. С. Кузнеця щиро пишається досягненнями наших студентів, які на практиці демонструють знання та навички, отримані під час навчання в університеті.
Вітаємо переможницю і бажаємо подальших успіхів на професійному шляху всім студенткам!