Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

DAAD Ukraine and Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart

Студентський проєкт «Міжнародний студентський ринок»

Дати проєкту: 17 вересня – 11 листопада 2025 року. 

Кількість кредитів: 5 ECTS

Організатори проєкту: DAAD Ukraine, Баден-Вюртемберзький кооперативний державний університет Карлсруе (Німеччина)

Університети-учасники:

  • Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеца,
  • Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 
  • Одеський національний економічний університет,
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка,
  • та інші університети взяти участь у двомісячному студентському проекті «Міжнародний студентський ринок

Дослідницький проект: «Вплив інфляції цін та кризи на поведінку споживачів»

Під час семінару учасники зможуть обмінюватися ідеями, спілкуватися та спільно працювати над проектами з представниками міжнародної студентської спільноти, розширити свою мережу та професійні контакти, навчитися розробляти анкети та проводити емпіричні дослідження.

Програма занять:

  1. Запуск проєкту та навчання емпіричним дослідженням
  2. Навчання розробці та проведенню опитувань у QuestionPro
  3. Завершення опитування та початок збору даних 
  4. Навчання аналізу даних за допомогою Jamovi 
  5. Презентація результатів студентами та закриття проекту 

Вимоги до студентів-учасників:

  • Навчатися в одному з університетів-учасників у 2025-2026 н. р.;
  • Рівень володіння англійською мовою - не нижче B2;
  • Зацікавлений в емпіричних дослідженнях.

Необхідні документи для студентів-учасників:

  • скан міжнародно визнаного документа з правильною транслітерацією англійською мовою (паспорт або інший документ);
  • виписка з оцінками, що підтверджує середній бал за попередній навчальний рік;
  • сертифікат, що підтверджує знання англійської мови на рівні не нижче B2.

Дедлайн реєстрації: 12 вересня 2025 року

У результаті участі в проєкті студенти

  • ознайомляться з сутністю, принципами та правилами емпіричних досліджень; 
  • навчаться створювати анкети в Question Pro та проводити власні опитування на важливі для України теми; 
  • навчаться аналізувати дані та виконувати аналіз даних за допомогою Jamovi; 
  • презентують результати власного аналізу даних разом із колегами з різних українських університетів та представлять їх німецьким професорам.