МАГ-МАЙНОР Міжнародний В2В маркетинг
Міжнародний В2В Маркетинг
Пререквізити : базові знання з міжнародної економіки, менеджменту, маркетингу.
Коротка анотація дисципліни : навчальна дисципліна «Міжнародний В2В маркетинг» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто планує займатись бізнесом з перспективою освоєння міжнародних ринків.
Цей курс допоможе магістрантам підвищити рівень професійних навичок, розвиваючи нові ідеї з різних країн та галузей промисловості. Міжнародний B2B маркетинг познайомить студентів з певним типом маркетингу, що орієнтований на бізнес-клієнтів, тому це називається бізнес для бізнесу або B2B-Маркетинг.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
- розглянути, з яких багатьох складних компонентів складається;
- засвоїти особливості продаж, купівель, що здійснюються B2B;
- вивчити концепцію 4Ws, що використовується при В2В маркетинговому підході;
- дізнатися, як ефективно виконати B2B маркетинг в глобальному контексті;
- розглянути 4 Р комплекс міжнародного B2B маркетингу;
- зрозуміти, методи побудови та оцінки маркетингових стратегій кожного Р в глобальному контексті;
- дізнатися, як компанії можуть розширити міждержавні та міжгалузеві інновації;
- оцінювати маркетингове міжнародне середовище сучасних компаній.
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо впровадження концепції B2B маркетингу та вміння використовувати ключові методи практичного вирішення проблем маркетингової діяльності міжнародних компаній, орієнтованих на бізнес-клієнтів.
Компетентність, що забезпечує
Вивчення дисципліни забезпечує набуття вмінь в сфері маркетингового управління міжнародними компаніями, орієнтованими на бізнес-клієнтів та навичок приймати обгрунтовані стратегічні рішення на основі маркетингових методів.
Трудомісткість
5 кредитів 150 годин