ВІЛЬНИЙ МАЙНОР Репутаційний маркетинг
Репутаційний маркетинг
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з економіки підприємства, менеджменту, маркетингу. |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
На теперішній час в структурі економіки більшості розвинених країн домінує сфера послуг, і спостерігається тенденція щодо стійкого зростання її питомої ваги. При цьому все більше зростає вплив інтернета та маркетингових технологій на функціонування та розвиток сервісних підприємств. Репутація підприємства або бренда багато в чому залежить від відгуків в інтернеті, особливо якщо мова йде про підприємства сфери послуг або онлайн-продажів. Отже, дослідження проблематики управління репутацією в інтернеті набувають важливого значення, є актуальним та своєчасним, а набуття відповідних знань та компетентностей щодо особливостей репутаційного маркетингу є необхідною передумовою успішної діяльності сучасних фахівців.
Курс «Репутаційний маркетинг» фокусується на розробці комплексу маркетингового інструментарію щодо управління репутацією бренду/підприємства в мережі Інтернет та офлайні. Опанування теоретичними знаннями та розвиток практичних навичок щодо захисту ділової репутації та формуванню потрібного іміджу в сучасних умовах інформаційної економіки є вкрай важливим для майбутніх фахівців. Саме тому вивчення навчальної дисципліни «Репутаційний маркетинг» є актуальним та своєчасним.
Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою викладання навчальної дисципліни «Репутаційний маркетинг» є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок щодо управління репутацією бренду/підприємства, проведення комплексу робіт, спрямованих на управління репутацією та іміджем бренду в Інтернеті.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
|
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатностей щодо реалізації маркетингової стратегії управління репутацією бренду/підприємства. |
Трудомісткість |
5 кредитів, 64 аудиторних годин, 1 залік, 4 форми поточного контролю. |