МАГ-МАЙНОР Маркетинг та реклама (поведінковий підход)
Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з основ економіки, менеджменту, маркетингу. |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги): |
Навчальна дисципліна «Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, маркетологам.
Сучасний маркетинг та реклама мають дуже тісний зв'язок з поведінкою споживача: адже як інакше знайти «чарівний ключ» до його лояльності без розуміння самого цього споживача.
Споживач є основним учасником маркетингової діяльності, тільки, якщо йому цікаво, для нього вигідно і корисно, він може проявити лояльне ставлення до товару компанії. Хто наш споживач – «інноватор» або «консерватор», «гедоніст» або «прагматик» можна визначити тільки за результатами досліджень його поведінки. Це є основою вибору стратегії і тактики маркетингу, формулювання привабливої ідеї рекламної кампанії.
В дисципліні «Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)» представлені основи впливу різних маркетингових інструментів: ціни, стимулювання збуту, персональних продажів та ін. на поведінку споживачів, при цьому значна увага приділяється рекламі, як важливому інструменту впливу на споживача.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
|
Мета та основні задачі дисципліни: |
Метою вивчення дисципліни «Маркетинг та реклама (поведінковий підхід)» є є формування у студентів компетентності щодо визначення впливу маркетингу та реклами на поведінку цільової аудиторії та формування практичних навичок застосування різних прийомів впливу на поведінку споживачів в процесі використання відповідних маркетингових інструментів.
Для досягнення мети поставлені такі завдання:
|
Компетентність, що забезпечує: |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності приймати обґрунтовані маркетингові рішення з врахуванням психологічного впливу на поведінку споживачів кожного з інструментів маркетингу. |
Трудомісткість |
5 кредитів, 150 годин, залік |