МАГ-МАЙНОР Маркетинг послуг (Service marketing)
Маркетинг послуг
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з економіки підприємства, міжнародної економіки, світового господарства і міжнародних економічних відносин, маркетингу. |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
На теперішній час в структурі економіки більшості розвинених країн домінує сфера послуг, і спостерігається тенденція щодо стійкого зростання її питомої ваги. В області нематеріального виробництва не тільки створюється значна частина ВВП, але й утворюються нові робочі місця, стимулюючи тим самим розвиток інших галузей народного господарства. Отже, дослідження проблем функціонування сфери послуг є актуальним та своєчасним, а отримання відповідних знань та навичок щодо особливостей діяльності підприємств на ринку послуг є необхідною передумовою успішної діяльності сучасних фахівців.
В умовах загострення конкурентної боротьби на світових ринках та кризи перевиробництва суттєвого значення набувають питання здійснення маркетингових досліджень, використання ідей та принципів маркетингу у практичних ситуаціях, тому опанування теоретичними знаннями та розвиток практичних навичок щодо їх застосування у реаліях ринкової економіки є вкрай важливим для майбутніх спеціалістів. Саме тому вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг сфери послуг» є актуальним та своєчасним.
Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг сфери послуг» є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок щодо маркетингової діяльності підприємств сфери послуг, проведення маркетингових досліджень на ринку послуг, послуг, визначення напрямків розвитку підприємств сфери послуг в сучасних умовах та використання комплексу маркетингу заходів у їх діяльності.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
|
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатностей реалізації маркетингової концепції у діяльності підприємств сфери послуг |
Трудомісткість |
3 кредитів, 40 аудиторних годин, 1 залік, 2 форми поточного контролю. |