МАГ-МАЙНОР Маркетинг інновацій
Маркетинг інновацій
Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з основ маркетингу та інноваційного менеджменту |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
Навчальна дисципліна «Маркетинг інновацій» буде корисна майбутнім маркетологам, менеджерам, економістам, фінансистам, а фахівцям у галузі інформаційних технологій.
Провідна роль інновацій у економічному розвитку сучасних підприємств обумовлює необхідність приділення особливої уваги вивченню особливостей їх створення, просування на національний та міжнародний ринки, втілення у практичну діяльність на всіх економічних рівнях.
Реалізація інноваційного потенціалу підприємств багато в чому залежить від їх спроможності застосовувати сучасні підходи до просування інновацій на світових ринках, задовольняти потреби споживачів у нових ефективних технологіях, інтелектуалоємних товарах та послугах. У таких умовах важливості набуває вміння керівників усіх рівнів проводити маркетингові дослідження інноваційних ринків, прогнозувати попит та пропозицію на ринку інноваційних товарів та послуг. Отже, фахівцям, які в майбутньому планують займатися розвитком власного бізнесу або ж працювати з іншими підприємствами ця дисципліна буде корисною і надасть змогу набути практичних навичок у галузі виведення на ринки нових товарів та послуг.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою дисципліни «Маркетинг інновацій» є формування знань і навичок стосовно методів розробки маркетингу інновацій та його впровадження на підприємствах.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
|
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності застосовувати методи і технології маркетингу при просуванні інноваційної продукції, проводити маркетингові дослідження на ринку інновацій, сегментування та позиціонування на ринку інновацій. |
Трудомісткість |
5 кредитів, 40 аудиторних годин, 1 залік, 6 форм поточного контролю |