МАГ-МАЙНОР Електронна комерція
Електронна комерція
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з економічної теорії, інформатики, маркетингу, фінансів, економіки підприємства, інформаційних систем в економіці |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
Навчальна дисципліна «Електронна комерція» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фахівцям в сфері ІТ, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний електронний бізнес.
Сучасний економіст повинен знати і уміти використовувати в повсякденній роботі новітні інформаційні технології. Швидкий розвиток і широке застосування засобів обчислювальної техніки визначають вимоги до підготовки сучасного економіста, що повинен за допомогою впровадження і використання систем електронної комерції вміти аналізувати та підвищувати ефективність складних економічних процесів на підприємстві. Опанування дисципліни студентами передбачає реалізацію на лабораторних заняттях елементів власного проекту у сфері електронної комерції в мережі Інтернет за допомогою наступного ПЗ: MailChimp, OpenCart, Mobirise
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
|
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатність застосовувати інструменти побудови та дослідження систем електронної комерції для підвищення ефективності функціонування економічних систем в сучасних умовах розвитку ринкового середовища |
Трудомісткість |
5 кредитів, 40 аудиторних годин, 1 залік, 4 форми поточного контролю |