Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
Викладання дисципліни спрямоване на засвоєння основних принципів організації інтернет-підтримки просування продуктів підприємств; набуття навичок у самостійному аналізі та плануванні маркетингової діяльності, ураховуючи можливості інтернет-технологій і глобальні тенденції економічного розвитку.
"Інтернет маркетинг" – навчальна дисципліна, що вивчає сучасні інтернет-технології та можливості їхнього використання на підприємствах із метою підвищення їхнього іміджу та конкурентоспроможності.
Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:
- визначати комплекс інтернет-комунікацій, необхідних для просування продукту;
- визначати ефективні способи комерціалізації послуг підприємства;
- використовувати мобільні додатки в підприємницькій діяльності;
- розробляти концепцію віртуального туру (3D-візиту) підприємства.
Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін. |