Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з філософії, українська мова (за професійним спрямуванням). |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
Навчальна дисципліна «Етика бізнесу» буде корисна майбутнім маркетологам, менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та створювати власний бізнес.
Найскладніші етичні проблеми в діловій культурі будь-якого народу виникають з усвідомленням моралі як сфери самостійного вибору. У процесі розвитку підприємництва утворюються етичні аспекти ділових відносин. Етика бізнесу є наукою про "належнє", вона регламентує те, як повинна поступати людина, формуючи моральні норми і принципи у ділових стосунках.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
- розрізняти поняття формального та неформального спілкування та каналів розпізнавання людей;
- володіти основними методами мовної культури ділової розмови;
- здійснювати вибір мето¬дичного інструментарію для підготовки виступу та його проведення;
- здійснювати вибір коректних невербальні засобів спілкування;
- вміти визначати важливість тих чи інших складових іміджу.
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою викладання даної навчальної дисципліни є засвоєння у слухачів мовної культури та мовного етикету, техніки ділового спілкування, невербальних засобів спілкування та іміджу ділової людини.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
- придбання знань про психологічні та етичних особистісних якостях учасників ділового спілкування;
- придбання знань про моральні вимоги до взаємин ділових людей (бізнесменів, підприємців, керівників і керованих);
- придбання знань про сучасні технологічні вимоги до основних форм ділового спілкування - бесід і переговорів, службових нарад, ділове листування;
- придбання знань про моральних принципи, норми і правила етикету.
|