ВІЛЬНИЙ МАЙНОР Електронний маркетинг
Електронний маркетинг
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з економічної теорії, інформатики, вміння користуватися мережею Internet |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
Навчальна дисципліна «Електронний маркетинг» буде корисна майбутнім маркетологам, менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
Дана навчальна дисципліна розглядає закономірності розвитку теоретичних концепцій маркетингу, системи маркетингу підприємства, процесів оперативного та стратегічного управління маркетингом підприємств різних форм власності.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад та організаційно-методичних основ формування та функціонування системи електронного маркетингу на підприємстві, практичних навичок використання елементів електронної комерції в підвищенні ефективності управління підприємством у ринкових умовах.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
|
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності використання мережі Інтернет для просування підприємства у ринкове середовище |
Трудомісткість |
5 кредитів, 40 аудиторних годин, 1 залік, 4 форми поточного контролю. |