МАГ-МАЙНОР Економіка суспільного сектору
Економіка суспільного сектору
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з мікро- та макроекономіки, інституційної економіки, соціальної економіки, теорії імовірностей та математичної статистики, інформатики |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
Навчальна дисципліна «Економіка суспільного сектору» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, працівникам соціальної сфери а також тим, хто збирається займатися науковою та педагогічною діяльністю.
Дана навчальна дисципліна розглядає проблеми добробуту та суспільного вибору, оподаткування і програм державних витрат; питання вибору напрямів та форм державного втручання в економіку, оцінювання їх ефективності; проблеми регіонального бюджетування.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
|
Мета та основні задачі дисципліни |
Метою викладання навчальної дисципліни є формування у магістрів цілісного світогляду і навичок системного мислення щодо економіки суспільного сектору, вміння використовувати отримані теоретичні знання та професійні компетентності в практичній та науковій роботі, що є запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Основними завданнями вивчення дисципліни є поглиблення знань у галузі економіки суспільного сектору, вимірювання та оцінювання динаміки суспільного добробуту, аналіз переваг та недоліків зовнішніх ефектів; оцінювання оптимальності оподаткування та доцільності державних витрат; досліджувати провали ринку; аналізувати внутрішні та зовнішні зобов’язання держави. |
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності формувати власні обґрунтовані рекомендації щодо аналізу та оцінювання суспільного сектору країни та їх реалізації у практичній діяльності з урахуванням специфіки та традиційних особливостей розвитку соціально-економічної системи України. |
Трудомісткість |
3 кредити, 40 аудиторних годин, залік. 4 форми поточного контролю у вигляді тренінгів, кейс-стаді, ділових ігор, розрахункових ситуацій. |